گوتک، جرالدلی (1391). مکاتب فلسفی و آراء تربیتی. ترجمه محمد جعفر پاک سرشت. تهران: انتشارات سمت.
محمدی، سیدمحسن؛ خلیفه، حسین؛ فرهادی، مریم (1393). سبک زندگی زمینهساز و زندگی غربی. نشریه مشرق موعود. ش31: 57 تا 86.
مهدوی کنی، محمد سعید (1386). مفهوم سبک زندگی و گستره آن در علوم اجتماعی. نشریه تحقیقات فرهنگی ایران. ش 1: 199 تا 230.
آذربایجانی، مسعود؛ موسوی اصل، سید مهدی (1385). درآمدی بر روانشناسی دین. تهران: همت.
انصاریان، حسین (1380). نظام خانواده در اسلام. چ شانزدهم. قم: امابیها.
Feinberg (1995) “Dewey and Democracy,” pp. 203-204, Also see Jennifer Watchman, Dewey’s Ethical Thought Ithaca, NY: Cornell University Press.
Hilary Putnam and Ruth Anna Putnam,(1993) “ Education for Democracy,” Educational Theory, 43, No. 4 (fall 1993): 364.
Pinar, W .Andothers (1996).“UnderstandingCurriculum.”Peterlang Publishing, Inc.New York.
Robert S. Brumbaugh and Nathaniel M. Lawrence, philosophers on Education: Six Essays on the Foundations of Western Thought(Boston: Houghton Mifflin, 1963) pp. 10-48