1. جعفری ثانی، حسین؛ کرمی، مرتضی؛ پاک مهر، حمیده (1392). شناسایی الگوی تلفیق برنامه درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظار دانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی. فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی. دوره پنجم. ش4: 111 تا134.
  2. خورسندی طاسکوه، علی (1388). گفتمان میان رشته‌ای دانش. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
  3. رژکوله، نیکول (1990). آموزش دانشگاهی و مطالعات میان‌رشته‌ای. ترجمه محمد رضا دهشیری (1388) تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
  4. شعبانی، زهرا (1389). طراحی وارائه رویکرد جامع تلفیق برنامه‌های درسی در حوزه علوم انسانی. مجموعه مقالات کنگره راهکارهایی برای ارتقای علوم انسانی در کشور.
  5. عراقیه، علیرضا؛ فتحی واجارگاه، کوروش؛ فروغی ابری، احمد علی؛ فاضلی، نعمت الله (1388). تلفیق، راهبردی مناسب برای تدوین برنامه درسی چند فرهنگی. فصلنامه مطالعات میان رشته‌ای در علوم انسانی. دوره 2. ش1.
  6. مهر محمدی، محمود؛ احمدی، پروین (1380). برنامه‌های درسی تلفیقی، رویکردی متفاوت با برنامه های درسی موضوع محوری / دیسیپلینی (شیوه سنّتی). فصلنامه پاییز دانشگاه الزهراء (س): 218 ـ 199.
  7. مهر محمدی، محمود (1383). برنامه درسی: نظرگاه ها، رویکردها وچشم اندازها. چ دوم. مشهد: به نشر.
  8. مهرمحمدی، محمودی ( 1378). تلفیق برنامه درسی، تاریخچه ضرورت، معیارها و اشکال. پژوهش در مسائل تعلیم وتربیت: 47 ـ 15.
  9. Benken, B. M., & Brown, N. (2008). Integrating Teacher Candidates' Conceptions of Mathematics, Teaching, and Learning: A Cross -University Collaboration. Issues in the Undergraduate Mathematics Preparation of School Teachers, 1.
  10. Berger, G. (1972) Introduction, in: L. Apostel, G. Berger, A. Briggs & G. Michaud (Eds) Interdisciplinarity :problems of teaching and research in universities (Paris, Organisation for Economic Cooperation and Development), 23–26.
  11. Davidson*, M. (2004). Bones of contention: using self and story in the quest to professionalize higher education teaching—an interdisciplinary approach. Teaching in Higher Education, 9(3), 299-310.
  12. Evers, F., &Wolstenholme, J. (2007). Integrating knowledge, skills, and values into the curriculum development process at the University of Guelph‐Humber.New directions for teaching and learning, 2007(112), 83-91.
  13. Fogarty, R. (1991). Ten ways to integrate curriculum. Educational Leadership, 49(2), 61-65.
  14. Franks, D., Dale, P., Hindmarsh, R., Fellows, C., Buckridge, M., &Cybinski, P. (2007). Interdisciplinary foundations: reflecting on interdisciplinarity and three decades of teaching and research at Griffith University, Australia. Studies in Higher Education, 32(2), 167-185.
  15. Jacobs, H. H. (1989). Interdisciplinary curriculum options: A case for multiple configurations. Educational Horizons, 25-35.
  16. Klein, J. T. (1990). Interdisciplinarity: History, theory, and practice. Wayne State University Press.
  17. Manitoba Education (2014), Connections: Elements of Integration in the Classroom, the Crown in Right of Manitoba as represented by the Minister of Education and Training. Manitoba Education, Training and Youth, School Programs Division, 1970 Ness Avenue, Winnipeg, Manitoba, R3J 0Y9, Accessed Nov. 29, 2014. [http://www.edu.gov.mb.ca/k12/docs/support/currconn/index.html]
  18. Markulis, P. M., Howe, H., & Strang , D. R. (2005).Integrating the business curriculum with a comprehensive case study: A prototype.Simulation & Gaming, 36(2), 250-258.
  19. Nicolescu, B. (2010). Methodology of transdisciplinarity – levels of reality, logic of the included middle and complexity. Transdisciplinary Journal of Engineering & Science, 1(1), 19-38.
  20. Nikitina, S. (2006). Three strategies for interdisciplinary teaching: contextualizing, conceptualizing, and problem‐centring. Journal of curriculum studies, 38(3), 251-271.