بخشی، مسعود؛ لطیفی، میثم؛ چیتسازیان، علیرضا. (1401). خوانشی نو از نظام مسائل کلان تربیتی دانشجویان از منظر حکمرانی دانشگاهی اسلامی، مدیریت اسلامی، 30 (4)، 163-217.
حسنی آهنگر، محمدرضا؛ تولایی، روحالله؛ شادمان فر، محمدحسین. (1402). ارائه الگوی هسته دانا ـ شبکه توانا برای نقش آفرینی دانشگاه ها در مدیریت دانش نظام مسائل تمدن نوین اسلامی مبتنی بر اندیشه امام خامنه ای مدظله العالی، مدیریت دانش سازمانی، 6 (4)، 21-48.
خلیلی، ابراهیم. (1401). ویژگیهای استاد دانشگاه در آموزش عالی ایران مبتنی بر اندیشههای مقام معظم رهبری؛ یک مطالعه دادهبنیاد، پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی، 30 (65)، 165-215.
زارع، ساسان و قضاوی زاده، مهدی. (1400). رویکرد غایت گرایانه به علم دینی و ارائه الگوی دانشگاه مسئلهمحور، مدیریت اسلامی، 29 (1)، 9-36.
سوزنچی، ابراهیم. (1393). بررسی تطبیقی شکل گیری و تطور دانشگاه در ایران و دنیا: پیشنهاداتی برای تحول دانشگاه. سیاست نامه علم و فناوری، 4(3)، 9-28.
شادمان فر، محمدحسین؛ علیپور، محمدحسین؛ مکوندی، فؤاد. (1401). استخراج الگوی بازدارنده ها و تسهیلگرهای اشتراک دانش با استفاده از روش فراترکیب، مدیریت دانش سازمانی، 5 (3)، 111-150.
عرب اسدی، حسین و احمدی، علیاکبر. (1395). واکاوی عناصر اصلی تربیت مدیران ارشد در الگوی حکومتی امیرالمؤمنین علی علیهالسلام، مدیریت اسلامی، 24 (2)، 35-76.
عموعابدینی، قاسم. (1403). تبدیل ۳۰ دانشگاه برتر در سال جدید به دانشگاه حکمت بنیان. پایگاه اطلاعرسانی دولت. https://dolat.ir/detail/442652
غریبی، فرزانه و غریبی، عطیه. (1401). نقش دانشگاه فرهنگیان در تقویت تمدن نوین ایرانی اسلامی در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، صیانت فرهنگی و سرمایه اجتماعی، 2 (1)، 64-76.
کلاهدوزی، احمد و کوثری، مریم. (1390). مبانی و الگوی آموزشهای پژوهشمحور در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، پژوهش در مسائل تعلیموتربیت اسلامی، 19 (12)، 139-168.
مهرآورگیگلو، شهرام. (1400). شناسایی مؤلفههای دانشگاه تمدنساز ایرانیاسلامی: یک مطالعه فراترکیب. مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی، 25 (86)، 132-153.
موسوی، فرانک. (1395). سیاست گذاری تحقق دانشگاه اسلامی با تأمل بر دیدگاه امام خمینی(س)، پژوهشنامه متین، 18 (73)، 127-143.
نکویی، رسول. (1395). روشهای کادرسازی کودکان در مسجد درآمدی بر رساله روشهای کادرسازی کودکان در مسجد. مدیریت در اسلام، 31 (11)، 129-140.
Artigas, M., Glick, T. F., & Martínez, R. A. (2006). Negotiating Darwin: the Vatican confronts evolution, 1877–1902. JHU Press.
Boffo, S., Chave, D., Kaukonen, E., & Opdal, L. R. (1999). The evaluation of research in European universities. European Journal of Education, 34(3), 325–334.
Boyatzis, R. E. (1998). We are transforming qualitative information: Thematic analysis and code development. Sage.
Diken, F., & Ozdemir, N. (2021). The Effects of Culture on Learning Styles: The Sample of Ondokuz Mayıs University. Journal of Education in Black Sea Region, 6(2), 54–69.
https://doi.org/10.31578/jebs.v6i2.231
Enarebebe-Emberru, V. E. (2019). Leadership and appropriate staffing in universities.
Hassan, M. A. (2020). Staffing and Managing Human Resources of Higher Degree Programme of Adult Education for Inclusiveness in Universities in Nigeria. American International Journal of Education and Linguistics Research, 3(1), 18–33.
https://doi.org/10.46545/aijelr.v3i1.191
Ho, R. (2010). Assessment of Chinese students’ experience with foreign faculty: A case study from a Chinese university. Journal of Teaching in International Business, 21(3), 156–177.
https://doi.org/10.1080/08975930.2010.504461
Küster, I., & Vila, N. (2006). A comparison of marketing teaching methods in North American and European universities. Marketing Intelligence & Planning, 24(4), 319–331.
https://doi.org/10.1108/02634500610672071
Noruzi, K., & Shadmanfar , M. H. . (2023). Identifying laxity factors in moving towards emerging innovations (Case study: government organizations). International Journal of Innovation in Engineering, 3(2), 39–52.
https://doi.org/10.59615/ijie.3.2.39
Shadmanfar, M. H., & Makvandi, F. (2024). Identifying barriers and facilitators of organizational knowledge sharing. International Journal of Innovation in Management, Economics and Social Sciences, 4(2), 23–43.
Shuqin, C., Minyan, L., Hongwei, T., Xiaoyu, L., & Jian, G. (2019). Assessing sustainability on Chinese university campuses: Development of a campus sustainability evaluation system and its application with a case study. Journal of Building Engineering, 24, 100747.
https://doi.org/10.1016/j.jobe.2019.100747
Willaert, P., Van den Bergh, J., Willems, J., & Deschoolmeester, D. (2007). The Process-Oriented Organisation: A Holistic View Developing a Framework for Business Process Orientation Maturity. In G. Alonso, P. Dadam, & M. Rosemann (Eds.), Business Process Management (pp. 1–15). Springer Berlin Heidelberg.
https://doi.org/10.1007/978-3-540-75183-0_1