هدف این پژوهش بررسی و تبیین مفهوم کیفیت زندگی از دیدگاه اسلامی است. در این راستا با روش تحلیل اسنادی به بررسی کتابهای آیت الله جوادی آملی پرداخته شده است. ابزار پژوهش سامانه مقولهبندی و رمزگذاری متغیرهاست که به تأیید پنج نفر از صاحبنظران رسیده است. براساس تجزیه و تحلیل کیفی، چهار بعد اصلی کیفیت زندگی (خود، خدا، دیگران، طبیعت) شناسایی، و حوزه های مربوط به هر کدام از این ابعاد تعیین، و در نهایت برای هر یک از ابعاد و حوزه ها، شاخصهای ارزیابی آن استخراج گردید.
نژادمحمد نامقی, عاطفه, اسمعیلی, معصومه, باقری, فریبرز, برجعلی, احمد, & شفیع آبادی, عبدالله. (1393). ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی. پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی, 22(22), -.
MLA
عاطفه نژادمحمد نامقی; معصومه اسمعیلی; فریبرز باقری; احمد برجعلی; عبدالله شفیع آبادی. "ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی", پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی, 22, 22, 1393, -.
HARVARD
نژادمحمد نامقی, عاطفه, اسمعیلی, معصومه, باقری, فریبرز, برجعلی, احمد, شفیع آبادی, عبدالله. (1393). 'ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی', پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی, 22(22), pp. -.
VANCOUVER
نژادمحمد نامقی, عاطفه, اسمعیلی, معصومه, باقری, فریبرز, برجعلی, احمد, شفیع آبادی, عبدالله. ساختار و الگوی کیفیت زندگی اسلامی مبتنی بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی. پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی, 1393; 22(22): -.