امینی، محمد؛ رحیمی، حمید؛ صمدیان، زهره (1392)، بررسی دیدگاه دانشجویان درباره موانع اثربخشی دروس معارف اسلامی در دانشگاه و مراکز آموزش عالی، اندازهگیری تربیتی، 4(13)، 44-21.
بابایی، حمیده؛ درخشانفرد، سمیرا؛ سلطانی گول، سینا (1395)، تاریخچه آموزش الکترونیکی، دومین همایش ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات وارتباطات اسلامی ایران، قم، https://civilica.com/doc/680816.
حکیمزاده، رضوان؛ آرمند، محمد؛ محمدی، نیره (1394)، میزان توجه به موضوع مهدویت و انتظار در کتابهای منتخب دروس معارف اسلامی دانشگاهها، مشرق موعود، 9(33)، 147-125.
داناییفرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل (1392)، روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع، تهران: صفار.
ربانیخواه، فهیمه؛ خانبابایی، ولی؛ ذاکرصالحی، غلام رضا (2020)، تأثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان، طب و تزکیه، 29(3), 196-211.
شاه بیگی، فرزانه و نظری، سمانه (1390). آموزش مجازی: مزایا و محدودیتها. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 6(1 (پیاپی 4))، 47-54.
https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=149412
عباسی؛ حسن (1399)، روش تدریس هدایت محور؛ پیوست اخلاقی روزآمد برای کارآمدسازی دروس معارف اسلامی در دانشگاهها، پژوهش نامه اخلاق، ۱۳ (۴۸):۵۱-۷۴.
عزیزی، علی؛ ضرابیان، فروزان (1399)، بررسی تاثیر کرونا در رضایت الکترونیکی دانشجویان در دانشگاههای دارای سیستم مجازی، ششمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره وعلوم تربیتی،https://civilica.com/doc/1042176.
منتظر، غلامعلی؛ گشول درهسیبی، طیبه (1399). یادگیری الکترونیکی: روایت دگردیسی فناورانه در عرصه آموزش. سیاست علم و فناوری، 13(1)، 36-15.
میرزایی، حسین (1399). جستارهایی در آموزش عالی، علم و بحران کرونا در ایران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی. تهران.
Al Jardani, K. S. (2020). E-Learning in Higher Education; Challenges and Opportunities. E-Learning, 14(11).
Almaiah, M. A., Al-Khasawneh, A., & Althunibat, A. (2020). Exploring the critical challenges and factors influencing the E-learning system usage during COVID-19 pandemic. Education and Information Technologies, 25, 5261-5280.
Ashour, S., El-Refae, G. A., & Zaitoun, E. A. (2021). Post-pandemic Higher Education: Perspectives from University Leaders and Educational Experts in the United Arab Emirates. Higher Education for the Future, 23476311211007261.
Babu, G. S., & Sridevi, K. (2018). Importance of E-learning in Higher Education: A study. International Journal of Research Culture Society, 2(5), 1-8.
Bao, W. (2020). COVID‐19 and online teaching in higher education: A case study of Peking University. Human Behavior and Emerging Technologies, 2(2), 113-115.
Barada, V., Doolan, K., Burić, I., Krolo, K., & Tonković, Ž. (2020). Student life during the COVID-19 pandemic lockdown: Europe-Wide Insights. University of Zadar.
Bork-Hüffer, T., Kulcar, V., Brielmair, F., Markl, A., Immer, D. M., Juen, B., ... & Kaufmann, K. (2021). University Students’ Perception, Evaluation, and Spaces of Distance Learning during the COVID-19 Pandemic in Austria: What Can We Learn for Post-Pandemic Educational Futures?. Sustainability, 13(14), 7595.
Coman, C., Țîru, L. G., Meseșan-Schmitz, L., Stanciu, C., & Bularca, M. C. (2020). Online teaching and learning in higher education during the coronavirus pandemic: students’ perspective. Sustainability, 12(24), 10367.
Fernandes, A. J. (2020). Impact of COVID-19: university students’ perspective. International Journal of Nutrition, Pharmacology, Neurological Diseases, 10(3), 168.
Ekanayake, E. M. H. L., & Weerasinghe, T. D. (2020). Sustainable Engagement of University Students in E-Learning during the Post-pandemic of Covid-19: Evidence from Faculty of Commerce and Management Studies, University of Kelaniya, Sri Lanka. Kelaniya Journal of Human Resource Management, 15(2), 47-73.
Jena, P. K. (2020). Impact of Covid-19 on higher education in India. International Journal of Advanced Education and Research (IJAER), 77-81.
Kattoua, T., Al-Lozi, M., & Alrowwad, A. A. (2016). A review of literature on E-learning systems in higher education. International Journal of Business Management & Economic Research, 7(5), 754-762.
Keshavarz, M. H. (2020). A Proposed Model for Post-Pandemic Higher Education. Budapest International Research and Critics in Linguistics and Education (BirLE) Journal, 3(3), 1384-1391.
Pham, H. H., & Ho, T. T. H. (2020). Toward a ‘new normal’with e-learning in Vietnamese higher education during the post COVID-19 pandemic. Higher Education Research & Development, 39(7), 1327-1331.
Rashid, S., & Yadav, S. S. (2020). Impact of Covid-19 pandemic on higher education and research. Indian Journal of Human Development, 14(2), 340-343.
Saunders, M., & Lewis, P. Thornhill, A. (2009). Research methods for business students. Fifth edition. Harlow: Pearson Education
Teixeira, A. M., & Mota, J. (2020). The Importance of Being Open: How European Open Universities Can Reposition in the Post-Pandemic Higher Education Landscape. In EDEN Conference Proceedings (No. 1, pp. 178-188).