هدف این مقاله، ارائه پاسخی متقن بدین سؤال اساسی است که شبکه ارتباطات تربیتمحور مبتنی بر چه مؤلفههایی است و در ادامه تحقق شبکه ارتباطات تربیتمحور در نظام اسلامی (ایران) دارای چه پیامدهای تربیتی، فرهنگی و ارتباطاتی خواهد بود. نتایج پژوهش، که بر اساس روشهای کتابخانهای، پرسشنامهای و در نهایت تحلیل نخبگی تدوین شده است، 89 مؤلفه اصلی را در راستای طراحی الگوی شبکه ارتباطات تربیتمحور مشخص کرده است. الگویی که در نهایت مبتنی بر نگاشت نهادی است.
فروزان, حامد, نقیب السادات, سید رضا, خانیکی, هادی, & مهدی زاده, سیدمحمد. (1395). طرحواره (مدل) شبکه ارتباطی تربیت محور مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران. پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی, 24(33), 31-66.
MLA
حامد فروزان; سید رضا نقیب السادات; هادی خانیکی; سیدمحمد مهدی زاده. "طرحواره (مدل) شبکه ارتباطی تربیت محور مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران". پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی, 24, 33, 1395, 31-66.
HARVARD
فروزان, حامد, نقیب السادات, سید رضا, خانیکی, هادی, مهدی زاده, سیدمحمد. (1395). 'طرحواره (مدل) شبکه ارتباطی تربیت محور مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران', پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی, 24(33), pp. 31-66.
VANCOUVER
فروزان, حامد, نقیب السادات, سید رضا, خانیکی, هادی, مهدی زاده, سیدمحمد. طرحواره (مدل) شبکه ارتباطی تربیت محور مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران. پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی, 1395; 24(33): 31-66.