آشوری درهپیما، فهیمه (1393)، بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات در شعب مختلف بانک اقتصاد نوین شهر بندرعباس براساس مدل سروکوال، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی بینالملل قشم.
ابوالقاسمی، عباس؛ دادفر، صدیف و نبیدوست، علیرضا (1395)، اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر خود کنترلی، خودکارآمدی و تکانشوری در دانشآموزان دارای استعداد اعتیاد، فصلنامه علمی ـ پژوهشی اعتیادپژوهی، 10(39): 44 ـ 31.
ابوالهری، جعفر؛ غباری بناب، باقر؛ قهاری، شهربانو؛ میرزایی، مصلح؛ راقبیان، رویا؛ علیوند، دیدوس و زارعی دوست، الهام (1393)، مهارتهایمعنوی، کتاب ویژه مربیان، وزارت علوم تحقیقات و فناوری دفتر مشاوره و سلامت.
بابائی منقاری، محمدمهدی؛ زاهدبابلان، عادل؛ معینی مکیا، مهدی و خالقخواه، علی (1395)، رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانشآموزان متوسطه، فصلنامه پویش در آموزش علوم تربیتی و مشاوره، 2(3): 15 ـ 1.
برزنونی، محمدعلی (1389)، معنویتنیاز پایایانسانو رمز ماندگاریجوامعانسانی، معنویتدر مکتب امیرالمؤمنین، مجموعه مصاحبهها، سخنرانیها و مقالات، تهران، مرکزآموزش و پژوهش علوم اسلامی، حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع).
جعفری، فاطمه زهرا؛ رشید، سجاد؛ خرمدل، کاظم و جعفری، فیضالله (1396)، ابعاد خودکارآمدی بهعنوان پیشبین فرسودگی شغلی معلمان جمعیت هلالاحمر استان فارس، فصلنامة علمی ـ پژوهشی امداد و نجات، 8 (3): 101 ـ 92.
حاجیآبادی و نیوشا (1395)، رابطه مؤلفههای درونمدرسهای و خودکارآمدی اجتماعی با اضطراب تحصیلی دانشآموزان سال سوم دبیرستان، مجله روانشناسی مدرسه، 5 (3): 77 ـ 56.
حسینی، غلامعباس؛ مانی آرمان و سعید مرادپور (1395)، بررسی وضعیت معنویت محیط، رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات در شرکت ملی گاز ( شرکتهای گاز استانی)، چهارمین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین، تهران، شرکت ارتباط ارغوان ایرانیان.
خالقخواه، علی و بابائی منقاری، محمدمهدی (1395)، رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانشآموزان متوسطه. فصلنامهروانشناسیتربیتی، 12(39): 173 ـ 157.
خدری، نعیمه (1396)، بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت ارائه خدمات معلمان در جهاد کشاورزی استان هرمزگان، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان.
رحیمی، رضا (1385)، بررسیکیفیتزندگیکاریاعضایهیئتعلمیدانشگاهاصفهان، پایاننامة کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه اصفهان.
زارع، مریم (1393)، نقش ابعاد دلبستگی در راهکارهای انطباقی و غیرانطباقی تنظیم هیجان با واسطهگری ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته، خودکارآمدی اجتماعی و خودافشاسازی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شیراز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
سلاجقه، سنجر و سیستانی خنامان، فاطمه (1389)، بررسیرابطهمیاناخلاقکاروکیفیتخدماتدر سازمانهایدولتیشهرکرمان، مقاله ارائهشده در همایش ملی چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اصفهان.
شاهین، آرش و جنتیان، نسیبه (1390)، طراحی اثرزدای کیفیت خدمات با تلفیق آزمایشهای تاگوچی و روش سروکوال در یک آژانس مسافرتی، نشریه مدیریت تولید و عملیات، 2: 106 ـ 83.
صمدی، پروین (1385)، هوشمعنوی، اندیشههاینوینتربیتی، 2(3 و 4): 114 ـ 99.
ضیائی، محمدصادق؛ نرگسیان، عباس و آیباغی اصفهانی، سعید (1387)، نقش رهبری معنوی در توانمندسازی کارکنان دانشگاه تهران، نشریهمدیریتدولتی، 1(1): 86 ـ 67.
محزونزاده بوشهری، فاطمه (۱۳۹6)، نقش میانجیگری خودکارآمدی در ارتباط بین مهارت حل مسئله و هوش فرهنگی،فصلنامهعلمی ـ پژوهشیرهیافتینودرمدیریتآموزشی، ۷ (۳): ۱۹۳ ـ ۲۰۸.
میرشرفالدین، علیرضا و حسینی، سیدهمریم (1396)، رابطه ویژگیهای شخصیتی با خودکارآمدی تحصیلی، فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانی،3 (18).
نادری زرنه، کیوان؛ رضا زارعی و یوسف محمدیان (1396)، مقایسه خودکارآمدی و هوش هیجانی در دانشآموزان تیزهوش و عادی شهر ایلام، دومین کنگره بینالمللی علوم انسانی، مطالعات فرهنگی، تهران، مرکز توانمندسازی مهارتهای فرهنگی و اجتماعی جامعه.
Baglama, basak and Uzunboylu, huseyin. (2017). the relationship between career decision-making self-efficacy and vocational outcome expectations of preservice special education teachers. South African Journal of Education, Vol 37, No, 4, pp 1-11.
Erözkan, Atılgan. (2014). Analysis of Social Problem Solving and Social Self-efficacy in Prospective Teachers. Educational Sciences: Theory and Practice, 14(2),
DOI: 10.12738/estp.2014.2.2014.
Iceu, Rufiana. (2018). Effects of Self Efficacy and Decision Making on Unveils Teacher Performance. Advanced Science Letters, Vol 24, No, 4, pp 2899-2902(4).
Li, Ming‐hui and et al. (2018). Between Avoidance and Problem Solving: Resilience, Self‐Efficacy, and Social Support Seeking. Journal of Counseling & Development banner, Vol 96, No,2, pp 132-143.
Vaughan, F. (2010). What is Spiritual Intelli-gence? Humanistic Psychology, Vol 42, No, 2, pp 13-16.
Virme, G. (2001). “Human behaviour ; improving performance at work”.
New York : Perntice-Hell, inc.