اطلاعات نشریه

نشریه « پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی » بر اساس آیین‌نامه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در ارزیابی سال 1402 موفق به کسب رتبه «الف»  شده است.

براساس آخرین بررسی و رتبه بندی نشریات علمی کشور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، نشریه علمی پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی از نظر کیفیت حائز رتبه Q1 گردیده است.

 


سال آغاز انتشار: 1390
اعتبار نشریه: 
علمی - پژوهشی
نوع مقالات قابل انتشار: 
پژوهشی
وضعیت انتشار: 
چاپی و الکترونیکی
دوره انتشار:
فصلنامه
زبان نشریه: 
فارسی (چکیده انگلیسی)
حوزه تخصصی:
نظریه ها، مدل ها و نظام های مرتبط با تعلیم و تربیت اسلامی
نوع داوری: 
داوری بدون نام و حداقل 2 داور
زمان داوری:
حداکثر 4 ماه
روش مأخذنویسی: 
APA ویرایش هفتم (2020)
هزینه پردازش و انتشار مقاله: رایگان
همکاری با انجمن علمی: انجمن علمی تعلیم و تربیت اسلامی
آدرس پست الکترونیکی نشریه: iej@ihu.ac.ir
نوع مجوز: CC BY
وضعیت دسترسی: دسترسی باز 
 

نکات مهم:

  • از نویسندگان محترم خواهشمند است جهت تسریع در فرایند بررسی و داوری، فرمت نشریه را کاملاً رعایت نمایند.
  • این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می‌باشد و از آیین‌نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می‌نماید.
  • تمامی مقالات ارسال شده به این نشریه توسط نرم‌افزارهای سرقت ادبی مورد بازبینی قرار می‌گیرند. ارسال گزارش سامانه مشابهت‌یاب متون سمیم نور و یا سامانه همانندجو ایرانداک نیز در زمان ارسال مقاله ضروری می‌باشد. (لینک راهنمای سامانه همانندجو)
  • همچنین لطفاً هنگام ارسال مقاله (فرم تعهد) ، (فرم تعارض منافع نویسندگان) توسط تمامی نویسندگان امضاء شده و در سامانه بارگذاری شود.
  • فرم مشخصات نویسندگان را به طور کامل تکمیل کنید.
شماره جاری: دوره 33، شماره 67، مرداد 1404 (تابستان 1404) 

نظریه نیاز به استاد سلوکی در تربیت اسلامی

سیده مرضیه امین زاده؛ محمد جواد رودگر؛ مصطفی فرهودی؛ اصغر نوروزی


الگوی جاری تربیت دینی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد نظریه داده بنیاد

عباس قاسمیان؛ هادی پورشافعی؛ محسن آیتی؛ سید محمد کاظم علوی


ابر واژگان