ا
-
ابراهیمی، زهرا
حوزه معنایی تربیت براساس واژ گان جانشین در قرآن کریم [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 59-81]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
ساختار وجودی انسان در قرآن و کاربرد آن در ساحات تربیتی مبتنیبر سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 135-175]
-
اخوان، مهدی
بررسی تطبیقی جایگاه دیگرگزینی در نظریه تربیت اخلاقی جان وایت و مرتضی مطهری [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 121-158]
-
ارباب سیر، منیژه
رویکردی تحلیلی– استنتاجی برای تدوین الگوی تربیت زیستمحیطی با تکیه بر آموزههای قرآن کریم [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 241-264]
-
ایزدی، مهشید
تبیین روش تربیت اخلاقی کودک در هفت سال دوم براساس تعالیم اسلامی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 279-299]
-
ایزدی فرد، علیاکبر
طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 291-313]
-
افضلی قادی، منا
اصول تربیتی استدلال عقلانی مبتنیبر آموزههای قرآنی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 5-31]
-
الوندی، محمد
عوامل مؤثر بر ارتقاء نقش تربیتی فرماندهان آموزشی یک دانشگاه نظامی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 335-358]
-
ایمانی، محسن
بررسی حقیقت علم در وجودشناسیِ معرفتِ حکمت متعالیه و استنباط مدلولهای تربیتی آن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 5-32]
-
ایمانی، محسن
تبیین تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و تحلیل آن بر اساس نظریه تربیت اجتماعی فارابی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 215-255]
-
امینی، محمد
برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه دوم؛ چالش های موجود (وارسی تجارب زیسته دبیران) [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 5-29]
ب
-
بازگیر، میثم
عوامل مؤثر بر ارتقاء نقش تربیتی فرماندهان آموزشی یک دانشگاه نظامی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 335-358]
-
باقری، فریبرز
ساختار وجودی انسان در قرآن و کاربرد آن در ساحات تربیتی مبتنیبر سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 135-175]
-
بختیار نصرآبادی، حسنعلی
رویکردی تحلیلی– استنتاجی برای تدوین الگوی تربیت زیستمحیطی با تکیه بر آموزههای قرآن کریم [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 241-264]
-
برزویی، محمد رضا
فرصتها و چالشهای آموزش برخط در نظام آموزشی دانشگاهی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 95-120]
-
بناهان، مریم
مرگ آگاهی و دلالتهای تربیتی آن در افزایش آرامش با تکیه بر روایات معصومین علیهم السلام [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 31-64]
-
بهشتی، سعید
بررسی حقیقت علم در وجودشناسیِ معرفتِ حکمت متعالیه و استنباط مدلولهای تربیتی آن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 5-32]
-
بهشتی، سعید
بررسی تطبیقی جایگاه دیگرگزینی در نظریه تربیت اخلاقی جان وایت و مرتضی مطهری [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 121-158]
-
بهشتی، سعید
مدلولات تربیت عقلانی در هندسه معرفتشناختی ابو حامد غزالی و صدرالمتالهین [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 165-208]
پ
-
پورحیدری، عارفه
بررسی آثار تربیتی «خوف و رجا» از دیدگاه اسلام با تأکید بر قرآن کریم [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 35-77]
ت
-
ترک زاده، جعفر
طراحی چارچوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزشوپرورش [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 265-299]
-
توضیح، علی
طراحی چارچوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزشوپرورش [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 265-299]
ج
-
جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره
تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفتوگو با نظر به دیدگاههای ملاصدرا [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 5-34]
-
جلیل زاده، مهدیه
تبیین مؤلفههای تربیت معنوی در آموزههای دینی (قرآن) و غیردینی (سکولاریسم) و مطابقت آن با اسناد بالادستی برنامه درسی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 231-277]
-
جهانی، جعفر
طراحی چارچوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزشوپرورش [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 265-299]
-
جهانی، علیاکبر
طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 291-313]
-
جوانبخت، فاطمه
بررسی مبانی فقهی و حقوقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 205-232]
ح
-
حاجی زاده، مرتضی
طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 291-313]
-
حسینی، سید ابراهیم
بررسی مبانی فقهی و حقوقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 205-232]
-
حق ویردی، رضا
تحلیل جایگاه تربیتمعلم در گفتمانهای حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 129-154]
خ
-
خسروی مراد، لیلا
تعیین راهبردهای ارتقای بهرهوری آموزش عمومی قرآن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 109-134]
-
خوشناموند، محسن
تبیین مبانی، اهداف، اصول و روشهای تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیموتربیت رسمی) [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 177-205]
د
-
دانشمند، بدر السادات
پدیدارشناسی تجربه زیسته اساتید از نسبت دیانت با رشد هوش هیجانی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 79-104]
-
دهقانی، علیرضا
تطبیق سند تحول بنیادین آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشههای تربیتی خواجهنصیرالدین طوسی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 359-387]
ر
-
رجائی، ملیحه
تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفتوگو با نظر به دیدگاههای ملاصدرا [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 5-34]
-
رحیمی، عبداله
بررسی وضعیت آموزش قرآن دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 159-180]
-
رحمانی، جهانبخش
رویکردی تحلیلی– استنتاجی برای تدوین الگوی تربیت زیستمحیطی با تکیه بر آموزههای قرآن کریم [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 241-264]
-
رستمی نسب، عباسعلی
بررسی آثار تربیتی «خوف و رجا» از دیدگاه اسلام با تأکید بر قرآن کریم [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 35-77]
-
رضایی، صادق
طراحی الگوی تربیت اجتماعی در قرآن کریم برای پیشگیری از بزهکاری دانشآموزان [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 65-93]
-
رضوان خواه، سلمان
الگوی مفهومی آموزش همزیستی مسالمتآمیز در آیینه قرآن کریم با نظر به تفسیر المیزان [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 33-58]
-
رفیعی، حسن رضا
طراحی الگوی تربیت اجتماعی در قرآن کریم برای پیشگیری از بزهکاری دانشآموزان [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 65-93]
-
رفیعی شمس آبادی، حجت الله
تبیین روش تربیت اخلاقی کودک در هفت سال دوم براساس تعالیم اسلامی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 279-299]
-
رمضان، برخورداری
تحلیل جایگاه تربیتمعلم در گفتمانهای حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 129-154]
-
رنجدوست، شهرام
تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مؤلفههای برنامهی درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر هوش معنوی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 301-334]
-
رهبری، فاطمه
واکاوی مؤلفههای هویتیابی در نظریه انسان بهمنزله عامل [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 185-214]
-
رهنما، اکبر
نقد و بررسی مؤلفههای نظریه ی سرمایه ی جنسی براساس آموزههای اسلامی و اشارات آن برای تربیت جنسی زنان و دختران [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 209-239]
-
روستایی، زینب
حوزه معنایی تربیت براساس واژ گان جانشین در قرآن کریم [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 59-81]
ز
-
زارعی، لیلا
آسیبشناسی تعلیموتربیت دینی در دانشآموزان متوسطه (از دیدگاه متخصصان تعلیموتربیت، معلمان و دانشآموزان) [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 233-251]
س
-
سیاح، مجتبی
بررسی تأثیر آموزش دوره سبک زندگی منتظرانه بر فرهنگ اعتقاد به مهدویت دانشآموزان متوسطه [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 105-128]
-
سعادتمند، زهره
تطبیق سند تحول بنیادین آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشههای تربیتی خواجهنصیرالدین طوسی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 359-387]
-
سعیدی رضوانی، محمود
زیستنامه شهدا و لایههای ذهنی مخاطبان: ربایشها، رانشها، رویشها [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 123-164]
-
سلحشوری، احمد
تبیین مبانی، اهداف، اصول و روشهای تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیموتربیت رسمی) [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 177-205]
-
سلحشوری، احمد
بررسی تطبیقی جایگاه دیگرگزینی در نظریه تربیت اخلاقی جان وایت و مرتضی مطهری [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 121-158]
-
سلحشوری، احمد
مدلولات تربیت عقلانی در هندسه معرفتشناختی ابو حامد غزالی و صدرالمتالهین [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 165-208]
-
سلمانی، عباسعلی
عوامل مؤثر بر ارتقاء نقش تربیتی فرماندهان آموزشی یک دانشگاه نظامی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 335-358]
-
سلیمان پورعمران، محبوبه
بررسی تأثیر آموزش دوره سبک زندگی منتظرانه بر فرهنگ اعتقاد به مهدویت دانشآموزان متوسطه [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 105-128]
-
سهرابی، حیدر
انطباقپذیری آییننامة انضباطی نیروهای مسلح با آیات قرآن کریم و روایات اسلامی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 33-64]
ش
-
شیخ سفلی، لیلا
طراحی الگوی تربیت اجتماعی در قرآن کریم برای پیشگیری از بزهکاری دانشآموزان [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 65-93]
-
شریفی دروازه، مریم
نقشهای آموزگاران در آموزش دین [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 207-229]
-
شریف زاده، حکیمه السادات
واکاوی مؤلفههای هویتیابی در نظریه انسان بهمنزله عامل [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 185-214]
-
شیروانی شیری، علی
آسیبشناسی تعلیموتربیت دینی در دانشآموزان متوسطه (از دیدگاه متخصصان تعلیموتربیت، معلمان و دانشآموزان) [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 233-251]
-
شعبانی ورکی، بختیار
تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفتوگو با نظر به دیدگاههای ملاصدرا [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 5-34]
-
شمشیری، دکتر بابک
آسیبشناسی تعلیموتربیت دینی در دانشآموزان متوسطه (از دیدگاه متخصصان تعلیموتربیت، معلمان و دانشآموزان) [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 233-251]
-
شهبازی پور، محمد مجید
فرصتها و چالشهای آموزش برخط در نظام آموزشی دانشگاهی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 95-120]
-
شهریاری، محمد
بررسی حقیقت علم در وجودشناسیِ معرفتِ حکمت متعالیه و استنباط مدلولهای تربیتی آن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 5-32]
ص
-
صادق زاده، علیرضا
تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفتوگو با نظر به دیدگاههای ملاصدرا [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 5-34]
-
صالحی، اکبر
الگوی مفهومی آموزش همزیستی مسالمتآمیز در آیینه قرآن کریم با نظر به تفسیر المیزان [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 33-58]
-
صالحی، محمدمهدی
بررسی تطبیقی جایگاه دیگرگزینی در نظریه تربیت اخلاقی جان وایت و مرتضی مطهری [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 121-158]
-
صمدی، پروین
نقد و بررسی مؤلفههای نظریه ی سرمایه ی جنسی براساس آموزههای اسلامی و اشارات آن برای تربیت جنسی زنان و دختران [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 209-239]
ط
-
طایفی، شیرزاد
تبیین مبانی، اهداف، اصول و روشهای تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیموتربیت رسمی) [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 177-205]
-
طراز منفرد، فاطمه
مرگ آگاهی و دلالتهای تربیتی آن در افزایش آرامش با تکیه بر روایات معصومین علیهم السلام [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 31-64]
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
تبیین مؤلفههای تربیت معنوی در آموزههای دینی (قرآن) و غیردینی (سکولاریسم) و مطابقت آن با اسناد بالادستی برنامه درسی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 231-277]
ع
-
عابدینی بلترک، میمنت
واکاوی مؤلفههای هویتیابی در نظریه انسان بهمنزله عامل [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 185-214]
-
عباسی، عباس
طراحی چارچوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزشوپرورش [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 265-299]
-
عبدالرحیمی، محمد
انطباقپذیری آییننامة انضباطی نیروهای مسلح با آیات قرآن کریم و روایات اسلامی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 33-64]
-
عشوری، مریم
نقد و بررسی مؤلفههای نظریه ی سرمایه ی جنسی براساس آموزههای اسلامی و اشارات آن برای تربیت جنسی زنان و دختران [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 209-239]
-
عظیمی، محمد
تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مؤلفههای برنامهی درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر هوش معنوی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 301-334]
-
علایی، محمد
مدلولات تربیت عقلانی در هندسه معرفتشناختی ابو حامد غزالی و صدرالمتالهین [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 165-208]
-
علم خواه، مهدی
بررسی وضعیت آموزش قرآن دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 159-180]
غ
-
غلامی، فاطمه
زیستنامه شهدا و لایههای ذهنی مخاطبان: ربایشها، رانشها، رویشها [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 123-164]
ف
-
فیاض، ایراندخت
تبیین مبانی، اهداف، اصول و روشهای تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیموتربیت رسمی) [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 177-205]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
الگوی مفهومی آموزش همزیستی مسالمتآمیز در آیینه قرآن کریم با نظر به تفسیر المیزان [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 33-58]
-
فیض، مهدی
تعیین راهبردهای ارتقای بهرهوری آموزش عمومی قرآن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 109-134]
-
فیضی، زهرا
تعیین راهبردهای ارتقای بهرهوری آموزش عمومی قرآن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 109-134]
-
فقیهی، علیرضا
بررسی وضعیت آموزش قرآن دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 159-180]
-
فلاحی، علی
جایگاه تعلیم و تربیت در دوران خدمت مقدس سربازی بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 65-100]
ق
-
قلیپور، مریم
بررسی تأثیر آموزش دوره سبک زندگی منتظرانه بر فرهنگ اعتقاد به مهدویت دانشآموزان متوسطه [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 105-128]
ک
-
کیایی، زهرا
ساختار وجودی انسان در قرآن و کاربرد آن در ساحات تربیتی مبتنیبر سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 135-175]
-
کیانی، معصومه
تبیین تربیت معنوی برای کودکان از منظر کلگرایان و نقد آن با تأکید بر آموزههای اسلامی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 257-289]
-
کریمی خویگانی، روح الله
معناشناسی تربیت اسلامی مبتنیبر متن مقاتل در واقعه عاشورا [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 83-108]
-
کشاورز، سوسن
الگوی مفهومی آموزش همزیستی مسالمتآمیز در آیینه قرآن کریم با نظر به تفسیر المیزان [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 33-58]
-
کشاورز، سوسن
اصول تربیتی استدلال عقلانی مبتنیبر آموزههای قرآنی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 5-31]
-
کشاورز، سوسن
تحلیل جایگاه تربیتمعلم در گفتمانهای حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 129-154]
-
کهنوجی، مرضیه
تبیین اهداف تربیتی بیانیه گام دوم انقلاب [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 101-121]
گ
-
گلستانی، سید هاشم
تطبیق سند تحول بنیادین آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشههای تربیتی خواجهنصیرالدین طوسی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 359-387]
م
-
ماهروزاده، طیبه
بررسی حقیقت علم در وجودشناسیِ معرفتِ حکمت متعالیه و استنباط مدلولهای تربیتی آن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 5-32]
-
ماهروزاده، طیبه
نقد و بررسی مؤلفههای نظریه ی سرمایه ی جنسی براساس آموزههای اسلامی و اشارات آن برای تربیت جنسی زنان و دختران [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 209-239]
-
محسنی دهکلانی، محمد
طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 291-313]
-
محمدی، مریم
معناشناسی تربیت اسلامی مبتنیبر متن مقاتل در واقعه عاشورا [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 83-108]
-
محمدی پویا، فرامرز
تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از نظام آموزشوپرورش در گام اول انقلاب [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 155-184]
-
محمودی، مهدی
معناشناسی تربیت اسلامی مبتنیبر متن مقاتل در واقعه عاشورا [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 83-108]
-
محمودنیا، علیرضا
تحلیل جایگاه تربیتمعلم در گفتمانهای حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 129-154]
-
میرزامحمدی، محمد حسن
تبیین تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و تحلیل آن بر اساس نظریه تربیت اجتماعی فارابی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 215-255]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
نقشهای آموزگاران در آموزش دین [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 207-229]
-
مستوفی شربیانی، محمد مهدی
فرصتها و چالشهای آموزش برخط در نظام آموزشی دانشگاهی [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 95-120]
-
مکوندی، محمد
بررسی دیدگاه معلمان در رابطه با مشکلات اجرایی طرح ارزشیابی کیفی ـ توصیفی در مقطع ابتدایی و ارائه راهکارهایی برای برطرفکردن آنها [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 181-204]
-
منظری توکلی، علیرضا
تبیین اهداف تربیتی بیانیه گام دوم انقلاب [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 101-121]
ن
-
ناطقی، فائزه
بررسی وضعیت آموزش قرآن دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 29، شماره 51، 1400، صفحه 159-180]
-
نانکلی، یاسر
تبیین تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و تحلیل آن بر اساس نظریه تربیت اجتماعی فارابی [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 215-255]
-
نصر اصفهانی، احمد رضا
نقشهای آموزگاران در آموزش دین [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 207-229]
-
نقی زده، زهرا
تعیین راهبردهای ارتقای بهرهوری آموزش عمومی قرآن [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 109-134]
-
نیکومنش، اصغر
تبیین روش تربیت اخلاقی کودک در هفت سال دوم براساس تعالیم اسلامی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 279-299]
و
-
واعظی، سید حسین
تطبیق سند تحول بنیادین آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشههای تربیتی خواجهنصیرالدین طوسی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 359-387]
-
وکیلی، نجمه
تبیین روش تربیت اخلاقی کودک در هفت سال دوم براساس تعالیم اسلامی [دوره 29، شماره 50، 1400، صفحه 279-299]
ی
-
یاری دهنوی، مراد
بررسی آثار تربیتی «خوف و رجا» از دیدگاه اسلام با تأکید بر قرآن کریم [دوره 29، شماره 52، 1400، صفحه 35-77]
-
یوسفیان اهری، پونه
تحلیل محتوای اسناد بالادستی بر اساس مؤلفههای برنامهی درسی آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر هوش معنوی [دوره 29، شماره 53، 1400، صفحه 301-334]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد