آ
-
آیتی، محسن
ادراک معلمان از برنامه درسی آموزشارزشها در دوره اول ابتدایی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 259-292]
ا
-
ایزدی، مهشید
ارائه الگویی برای تبیین شاخصهای تربیت شهروندی اسلامی به روش سنتزپژوهی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 217-258]
-
افروز، غلامعلی
بررسی تحلیلی ریشههای دافعههای روانی – جنسی و احساس همسرگریزی در زوجهای متقاضی طلاق و ارائه راهکارهای آموزشی و تربیتی در اسلام برای کاهش طلاق [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 215-238]
-
افشاری، محمد
تعیین شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب تربیت جنسی دانش آموزان دوره متوسطه اول متناظر با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 11-33]
-
افضلی قادی، منا
اقتضائات فقهی در تربیتِ مبتنی بر عادت، تحلیلی اجتهادی بر دیدگاه امام علی علیهالسلام [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 35-69]
-
اقدامی، یداله
بررسی و تبیین مبانی، اهداف و اصول رویکرد معنوی به تربیت دینی از منظر علامه طباطبایی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 11-60]
-
اکبری بورنگ، محمد
ادراک معلمان از برنامه درسی آموزشارزشها در دوره اول ابتدایی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 259-292]
-
ایمانی، محسن
تبیین اهداف تربیتی ازمنظر امام موسی صدر [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 303-326]
-
ایمانی، محسن
تدوین رهنمودهایی بر بنیاد پیشفرضهای بومی و اسلامی جهت بهبود وضعیت برنامه درسی علوم تربیتی در ایران [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 233-267]
-
ایمانی، محمدنقی
شناسایی مؤلفه های رهبری آموزشی بر مبنای آموزه های دین اسلام [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 229-257]
-
ایمانی فر، حمیدرضا
بررسی هویت انقلابی در کتابهای درسی دوره متوسطه دوم [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 11-34]
-
ایمانی نایینی، محسن
بررسی فلسفی دیدگاه خردگرایانه با تکیه بر اصول عقلی و منطقی در اندیشه، رفتار و گفتار [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 71-103]
-
ایمانی نایینی، محسن
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 151-199]
-
امیدی، محمود
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 151-199]
-
امیری، شهین
بررسی فلسفی دیدگاه خردگرایانه با تکیه بر اصول عقلی و منطقی در اندیشه، رفتار و گفتار [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 71-103]
-
انصاریان، فهیمه
ارائه الگویی برای تبیین شاخصهای تربیت شهروندی اسلامی به روش سنتزپژوهی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 217-258]
-
اولیایی، احمد
لزوم تحقق انقلاب فرهنگی در حوزه تعلیموتربیت با نگاهی به نظریه ایدئولوژی فرهنگی آلتوسر [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 71-91]
-
اولیائی، زهره
بررسی جایگاه معرفت افاضهای در فلسفه تربیت اسلامی و تبیین دلالتهای تربیتی آن [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 135-159]
ب
-
باقرپور، معصومه
اثربخشی مهارتهای معنوی مبتنی بر آموزههای قرانی و روایات بر سرزندگی و خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 269-290]
-
بختیارنصرابادی، حسنعلی
شناسایی مؤلفههای سبک زندگی ایرانی- اسلامی بهمنظور ارتقاء فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش بر اساس روش دلفی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 179-213]
-
بندلی زاده، فاطمه
تبیین اهداف تربیتی ازمنظر امام موسی صدر [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 303-326]
پ
-
پورمحمودی، عارف
مبانی معرفتشناختی نظریه سنتگرایی سید حسین نصر و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 105-134]
ت
-
تولائی، محمد حسن
نقش شبکههای مجازی در رشد سوء اخلاق و رفتار کاربران دانشجو [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 121-139]
ح
-
حیدری، ناهید
تحلیل محتوای کتاب روانشناسی پایه یازدهم برمبنای عناصر پنجگانه برنامه درسی ملی (تعقل ایمان، علم، عمل، اخلاق) [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 201-228]
-
حسینی، وجیهه سادات
تبیین فرایند بهکارگیری مدرسان در نظام آموزشی حوزههای علمیه قدیم شهر قم، یک مطالعه کیفی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 93-119]
-
حسینیان، سیمین
بررسی تحلیلی ریشههای دافعههای روانی – جنسی و احساس همسرگریزی در زوجهای متقاضی طلاق و ارائه راهکارهای آموزشی و تربیتی در اسلام برای کاهش طلاق [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 215-238]
-
حسین پور، رضا
شناسایی شایستگیهای مشاوران در نظام تعلیم و تربیت عمومی با رویکرد اسلامی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 11-57]
-
حسینی دهشیری، افضل السادات
بررسی و تبیین مبانی، اهداف و اصول رویکرد معنوی به تربیت دینی از منظر علامه طباطبایی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 11-60]
-
حسین قلی زاده، رضوان
کدهای اخلاقی رهبری آموزشی بر اساس آموزههای نهجالبلاغه [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 259-280]
خ
-
خسروی، ابراهیم
تدوین رهنمودهایی بر بنیاد پیشفرضهای بومی و اسلامی جهت بهبود وضعیت برنامه درسی علوم تربیتی در ایران [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 233-267]
-
خلیلی، ابراهیم
ویژگیهای استاد دانشگاه در آموزش عالی ایران مبتنی بر اندیشههای مقام معظم رهبری؛ یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 165-215]
-
خوشناموند، محسن
تحلیل مبانی، اهداف، اصول و روشهای تربیت عقلانی از دیدگاه شهید مطهری (برای نظام تعلیم و تربیت رسمی) [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 317-348]
د
-
دادخواه، ریحانه
تحلیلی بر رویکردهای تربیتی محبت از دیدگاه امام خمینی(ره) [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 293-317]
-
دیبایی صابر، محسن
آسیبشناسی فعالیتهای پرورشی سازمان آموزشوپرورش شهر قم در دوره متوسطه اول بر اساس عناصر نهگانه کلاین و ارائه راهکاری برای بهبود آن [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 343-363]
ذ
-
ذاکری، نعیمه
آسیبشناسی اجتماعی تعلیم و تربیت در مناطق مرزی جنوب شرقی ایران [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 161-192]
ر
-
رحمانی، جهانبخش
شناسایی مؤلفههای سبک زندگی ایرانی- اسلامی بهمنظور ارتقاء فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش بر اساس روش دلفی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 179-213]
-
رحیمی سجاسی، داود
آسیبشناسی فعالیتهای پرورشی سازمان آموزشوپرورش شهر قم در دوره متوسطه اول بر اساس عناصر نهگانه کلاین و ارائه راهکاری برای بهبود آن [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 343-363]
-
رستمی بشمنی، مجید
ارائه الگویی برای تبیین شاخصهای تربیت شهروندی اسلامی به روش سنتزپژوهی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 217-258]
-
رستمی نسب، عباسعلی
بررسی فلسفی دیدگاه خردگرایانه با تکیه بر اصول عقلی و منطقی در اندیشه، رفتار و گفتار [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 71-103]
-
رضایی، صادق
تبیین اهداف تربیتی ازمنظر امام موسی صدر [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 303-326]
-
رضایت، غلامحسین
ماهیت معنویت اسلامی با رویکرد تربیتی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 239-278]
-
رضایت، فاطمه
ماهیت معنویت اسلامی با رویکرد تربیتی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 239-278]
-
رنج دوست، شهرام
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب مسئولیتپذیری دینی دانشآموزان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 365-381]
-
رهنما، اکبر
تبیین مبانی هستیشناسی اخلاق سعادت و استنتاج دلالتهای آن در اصول تربیت اخلاقی از دیدگاه آیتالله جوادی آملی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 59-86]
ز
-
زنگویی، اسدالله
بررسی و تحلیل مؤلفههای تربیت شهروند مطلوب از منظر صحیفه سجادیه [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 349-385]
س
-
سبحانی نژاد، مهدی
مبانی الهیاتی برنامه درسی هویت دینی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 193-231]
-
سبحانی نژاد، مهدی
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 151-199]
-
سجادیه، نرگس
بررسی و تبیین مبانی، اهداف و اصول رویکرد معنوی به تربیت دینی از منظر علامه طباطبایی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 11-60]
-
سرمدی، محمد رضا
تعیین شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب تربیت جنسی دانش آموزان دوره متوسطه اول متناظر با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 11-33]
-
سعادتمند، زهره
شناسایی مؤلفههای سبک زندگی ایرانی- اسلامی بهمنظور ارتقاء فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش بر اساس روش دلفی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 179-213]
-
سعادتمند، زهره
بررسی جایگاه و مفهوم گفتگو و پرسشگری در آموزههای حضرت علی(ع) [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 117-150]
ش
-
شاه امیری، طیبه سادات
شناسایی مؤلفههای سبک زندگی ایرانی- اسلامی بهمنظور ارتقاء فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش بر اساس روش دلفی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 179-213]
-
شرفی، محمود
بررسی هویت انقلابی در کتابهای درسی دوره متوسطه دوم [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 11-34]
-
شرفی جم، محمدرضا
بررسی و تبیین مبانی، اهداف و اصول رویکرد معنوی به تربیت دینی از منظر علامه طباطبایی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 11-60]
-
شفیع آبادی، عبدالله
شناسایی شایستگیهای مشاوران در نظام تعلیم و تربیت عمومی با رویکرد اسلامی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 11-57]
-
شکوهی فرد، حسین
بررسی و تحلیل مؤلفههای تربیت شهروند مطلوب از منظر صحیفه سجادیه [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 349-385]
-
شمخالی، لیلا
بررسی تحلیلی ریشههای دافعههای روانی – جنسی و احساس همسرگریزی در زوجهای متقاضی طلاق و ارائه راهکارهای آموزشی و تربیتی در اسلام برای کاهش طلاق [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 215-238]
ص
-
صاحب یار، حافظ
تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای تربیت اخلاقی با رویکرد اجتماعی: مدل آنتروپی شانون [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 87-114]
-
صالحی، اکبر
طراحی الگوی مفهومی تربیت مبتنی بر دیدگاه امام رضا (ع) [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 141-178]
-
صالحی، اکبر
تدوین رهنمودهایی بر بنیاد پیشفرضهای بومی و اسلامی جهت بهبود وضعیت برنامه درسی علوم تربیتی در ایران [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 233-267]
-
صحابت انور، سعید
تحلیل محتوای کتاب روانشناسی پایه یازدهم برمبنای عناصر پنجگانه برنامه درسی ملی (تعقل ایمان، علم، عمل، اخلاق) [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 201-228]
-
صرفی، محمدرضا
مبانی انسانشناختی هوش معنوی و اصول و روشهای تربیتی مرتبط با آن از منظر مولانا [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 115-163]
-
صفری، محمود
شناسایی مؤلفه های رهبری آموزشی بر مبنای آموزه های دین اسلام [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 229-257]
-
صمدی، معصومه
ارائه الگویی برای تبیین شاخصهای تربیت شهروندی اسلامی به روش سنتزپژوهی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 217-258]
ط
-
طالعی فرد، احمد
تبیین مبانی هستیشناسی اخلاق سعادت و استنتاج دلالتهای آن در اصول تربیت اخلاقی از دیدگاه آیتالله جوادی آملی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 59-86]
-
طاهری برمائی، علی
بررسی و تحلیل مؤلفههای تربیت شهروند مطلوب از منظر صحیفه سجادیه [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 349-385]
-
طوفان فرد، خدیجه
بررسی جایگاه و مفهوم گفتگو و پرسشگری در آموزههای حضرت علی(ع) [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 117-150]
ع
-
عبداله زاده، محمد
لزوم تحقق انقلاب فرهنگی در حوزه تعلیموتربیت با نگاهی به نظریه ایدئولوژی فرهنگی آلتوسر [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 71-91]
-
عسگری، عطیه
اثربخشی مهارتهای معنوی مبتنی بر آموزههای قرانی و روایات بر سرزندگی و خوشبینی تحصیلی دانشآموزان [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 269-290]
-
عشوری، مریم
تحلیل مبانی، اهداف، اصول و روشهای تربیت عقلانی از دیدگاه شهید مطهری (برای نظام تعلیم و تربیت رسمی) [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 317-348]
-
علی اصغری، امیر
شناسایی مؤلفه های رهبری آموزشی بر مبنای آموزه های دین اسلام [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 229-257]
-
علوی، سید حمیدرضا
مبانی انسانشناختی هوش معنوی و اصول و روشهای تربیتی مرتبط با آن از منظر مولانا [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 115-163]
غ
-
غرسبان، مرتضی
لزوم تحقق انقلاب فرهنگی در حوزه تعلیموتربیت با نگاهی به نظریه ایدئولوژی فرهنگی آلتوسر [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 71-91]
-
غفاری، ابوالفضل
کدهای اخلاقی رهبری آموزشی بر اساس آموزههای نهجالبلاغه [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 259-280]
-
غلام زاده، فاطمه
ادراک معلمان از برنامه درسی آموزشارزشها در دوره اول ابتدایی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 259-292]
-
غلامعلی، احمد
ماهیت معنویت اسلامی با رویکرد تربیتی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 239-278]
ف
-
فرمهینی فراهانی، محسن
مبانی معرفتشناختی نظریه سنتگرایی سید حسین نصر و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 105-134]
-
فضیلت پور، مسعود
مبانی انسانشناختی هوش معنوی و اصول و روشهای تربیتی مرتبط با آن از منظر مولانا [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 115-163]
ق
-
قاسمی زاد، علیرضا
طراحی و تدوین الگوی تربیتمعلم کارآمد تراز جمهوری اسلامی با تأکید بر اسناد بالادستی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 279-301]
-
قنبری، بخشعلی
کدهای اخلاقی رهبری آموزشی بر اساس آموزههای نهجالبلاغه [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 259-280]
ک
-
کاظمی، معصومه
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب مسئولیتپذیری دینی دانشآموزان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 365-381]
-
کریمی خویگانی، روح الله
بررسی فلسفی دیدگاه خردگرایانه با تکیه بر اصول عقلی و منطقی در اندیشه، رفتار و گفتار [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 71-103]
-
کریمی خویگانی، روح الله
تدوین الگوی تربیت اسلامی جریان عاشورا؛ رهیافت نظریه زمینهای [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 291-341]
-
کریم زاده، صادق
تحلیل محتوای کیفی کتابهای درسی طرح ولایت از منظر تربیت ارزشها [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 281-315]
-
کشاورز، سوسن
طراحی الگوی مفهومی تربیت مبتنی بر دیدگاه امام رضا (ع) [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 141-178]
م
-
مجلل چوپقلو، محمدعلی
طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب مسئولیتپذیری دینی دانشآموزان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 365-381]
-
محمدی، مریم
تدوین الگوی تربیت اسلامی جریان عاشورا؛ رهیافت نظریه زمینهای [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 291-341]
-
محمودی، سیروس
بررسی هویت انقلابی در کتابهای درسی دوره متوسطه دوم [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 11-34]
-
محمودی، مهدی
تدوین الگوی تربیت اسلامی جریان عاشورا؛ رهیافت نظریه زمینهای [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 291-341]
-
محمودنیا، علیرضا
طراحی الگوی مفهومی تربیت مبتنی بر دیدگاه امام رضا (ع) [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 141-178]
-
محمودنیا، علیرضا
تدوین رهنمودهایی بر بنیاد پیشفرضهای بومی و اسلامی جهت بهبود وضعیت برنامه درسی علوم تربیتی در ایران [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 233-267]
-
میرجلیلی، سیدمحمدعلی
واکاوی مؤلفههای جامعهپذیری بر اساس الگوی ایرانی-اسلامی در آثار شهید مطهری (ره) [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 35-69]
-
میرزامحمدی، محمد حسن
مبانی معرفتشناختی نظریه سنتگرایی سید حسین نصر و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 105-134]
-
میرزامحمدی، محمد حسن
طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 151-199]
-
میرهادی، سید مهدی
کاربرد خیال در تربیت بر اساس مبانی صدرایی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 61-88]
-
مروجی طبسی، محمد هادی
تحلیل محتوای کیفی کتابهای درسی طرح ولایت از منظر تربیت ارزشها [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 281-315]
-
مزیدی، محمد
آسیبشناسی اجتماعی تعلیم و تربیت در مناطق مرزی جنوب شرقی ایران [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 161-192]
-
مصباح، علی
مبانی الهیاتی برنامه درسی هویت دینی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 193-231]
-
مصدق، هادی
تبیین فرایند بهکارگیری مدرسان در نظام آموزشی حوزههای علمیه قدیم شهر قم، یک مطالعه کیفی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 93-119]
-
مصطفی، جمال الدین
ارائه الگویی برای تبیین شاخصهای تربیت شهروندی اسلامی به روش سنتزپژوهی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 217-258]
-
معتمد، حمیدرضا
طراحی و تدوین الگوی تربیتمعلم کارآمد تراز جمهوری اسلامی با تأکید بر اسناد بالادستی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 279-301]
-
ملکی، حسن
مبانی الهیاتی برنامه درسی هویت دینی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 193-231]
-
مهدوی کنی، صدیقه
اقتضائات فقهی در تربیتِ مبتنی بر عادت، تحلیلی اجتهادی بر دیدگاه امام علی علیهالسلام [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 35-69]
-
موسوی، رقیه
مبانی معرفتشناختی نظریه سنتگرایی سید حسین نصر و دلالتهای آن برای تربیت عقلانی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 105-134]
-
موسوی، رقیه
تبیین مبانی هستیشناسی اخلاق سعادت و استنتاج دلالتهای آن در اصول تربیت اخلاقی از دیدگاه آیتالله جوادی آملی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 59-86]
-
موسوی، سیدنقی
بررسی احادیث «سههفتسال» از منظر فقه تربیتی [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 89-115]
ن
-
ناصری، مریم
شناسایی شایستگیهای مشاوران در نظام تعلیم و تربیت عمومی با رویکرد اسلامی [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 11-57]
-
ناطقی، فائزه
تعیین شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب تربیت جنسی دانش آموزان دوره متوسطه اول متناظر با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 11-33]
-
نجفی، اسیه
کدهای اخلاقی رهبری آموزشی بر اساس آموزههای نهجالبلاغه [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 259-280]
-
نجفی، حسن
مبانی الهیاتی برنامه درسی هویت دینی [دوره 30، شماره 55، 1401، صفحه 193-231]
-
نوروزی، رضاعلی
تحلیلی بر رویکردهای تربیتی محبت از دیدگاه امام خمینی(ره) [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 293-317]
و
-
واعظی، سید حسین
بررسی جایگاه و مفهوم گفتگو و پرسشگری در آموزههای حضرت علی(ع) [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 117-150]
-
وجدانی، فاطمه
تحلیل محتوای کیفی کتابهای درسی طرح ولایت از منظر تربیت ارزشها [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 281-315]
ه
-
هراتی، رابعه
طراحی الگوی مفهومی تربیت مبتنی بر دیدگاه امام رضا (ع) [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 141-178]
ی
-
یاریقلی، بهبود
تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای تربیت اخلاقی با رویکرد اجتماعی: مدل آنتروپی شانون [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 87-114]
-
یحیائی، نرگس
طراحی و تدوین الگوی تربیتمعلم کارآمد تراز جمهوری اسلامی با تأکید بر اسناد بالادستی [دوره 30، شماره 54، 1401، صفحه 279-301]
-
یدالهی فر، محمدجواد
تحلیل محتوای کتاب روانشناسی پایه یازدهم برمبنای عناصر پنجگانه برنامه درسی ملی (تعقل ایمان، علم، عمل، اخلاق) [دوره 30، شماره 57، 1401، صفحه 201-228]
-
یوسف زاده، پروین
مبانی انسانشناختی هوش معنوی و اصول و روشهای تربیتی مرتبط با آن از منظر مولانا [دوره 30، شماره 56، 1401، صفحه 115-163]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد